Upp och ner??!!

Det har hänt en jävla massa på en vecka. Herregud, så här mycket har det nog inte hänt på ett helt år. Jisses. Men men. Åkte ju in till Mamma för tisdagen och kom "hem" igår.

Förra tisdagen va jag på ett infomöte om Bordeline, det va jätte intressant, nu vet jag med hur jag ska handskas i olika sitvationer. Tack Sara för att jag fick komma. Efter det blev det lite te och fika hos Sara.

I onsdags jobbade jag, ÄNTLIGEN har det börjat rulla på med en massa jobb. Och jag trivs bara mer och mer. Dom jag jobbar med är helt underbara. Vilka människor det finns, är väldigt tacksam för att jag får jobba där.

I torsdags så passade Sara Melwin när jag va i Malmö med mina systrar och kolla på inspelningen av Robins, det va jätte roligt. Hoppas på att det blir fler gånger. Och att mina systrar tänkte på mig blev jag jätte glad för. Det händer inte så ofta att jag träffar dom.

Jobbade i fredags :)

Jobbade i helgen goa pengar om inget annat!

Va även på överrasknings fest för "lille" Lee, så chokad hon blev! HAHA...

Söndagen va det jag och ANNELIE, min FINA Annelie. Vi tog en fika på EH och sen gick vi ner till småbåtshamnen och bara njöt av det fina vädret.

Jobbade i måndags och i går. Ledig idag, jobb i morgon, fredag, lördag och på måndag. Håller tummarna på att dom ringer snart igen :)

Nästa torsdag ska jag på lgh visning i YSTAD, asså kan detta blir bättre :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Tina - My life Cherrypinup

Ska du flytta ifrån Niklas ?

2011-10-29 @ 16:06:18
URL: http://cherrypinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0