Host host host och lite host till!

Tur att man har medicin hemma!
I morgon åker jag till Göteborg med http://cherrypinup.blogg.se/index.html
Vi ska kolla på en massa hästar och pratar en massa skit! Haha!

Pappa drar till Thailand i dag, den JÄVLA gottegrisen! Jag vill OCKSÅ! Så fort jag får ett jobb så ska jag spara alla mina pengar så jag med kan åka till Thailand, älskar Thailand. Så härliga människor. Och denna gången hoppas jag att pappa köper en massa saker till mig. Var ju lite dåligt med det sist. Hmm..

Vickan la i hopp en grym spelningslista i går : Så minns vi högstadiet... Men då gick jag på gymnasiet. Jag är ju inte lika liten som henne! Haha...

Nä få städa lite, så man kommer hem till ett rent hem på fredags natt...



Grolle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas vi stöter på varann där så jag kan se om du är så jäkla tuff som du påstår asg

2011-02-24 @ 20:25:31
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ja ska hålla utkik efter dig, men du kan ju säga vet du e så jag kan veta vem jag ska leta efter! Hahahaha... PADDA!!!!

2011-02-24 @ 20:49:28
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla du som du lär göra bort dig hahaha ser framemot att möta dig tror du är en stor jäkla mes eller stor ser jag redan att du är och mes jaaaa eftersom du inte står för nått hahahaha, och jag lär bara stå och garva åt hur patatisk du är haha längtar

2011-02-24 @ 21:19:40
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Dig kan inte vara så svårt att missa, skriker PSYKFALL om dig! Vi ses LOLA!!!

2011-02-24 @ 23:10:47
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaja vi säger väl så du vet inte vem du har med att göra

2011-02-25 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0