Ni ska få gotta er för sista gången!

Efter som det är ett jävla tjat om att jag har varit ortogen så ska ni får veta ALLT!

Januari 2008 gjorde jag slute med Niklas för jag inte palla mer.
Ska ni veta ställningar och platser med???
När jag var i Thailand ringde jag hem och det blev vi igen!

SÅ JAG VAR INTE OTORGEN DEN GÅNGEN, FÖR MAN ÄR VÄL BARA OTROGEN OM MAN HAR ETT FÖRHÅLLANDE?

Januari 2010 sa jag till Niklas att jag inte orka mer, av en massa andledningar.
Då träffa jag andra...
I April blev vi tsm igen.

Men nu i augusti hade jag sex med en annan när vi var ett par, det var EN gången!
I skrivandes stund kommer jag på att där är en till...

SÅ KÄRA LÄSARE JAG HAR VARIT OTROGEN TVÅ GÅNGER, INTE NÅGRA JÄVLA 20 GÅNGER...

Fuck off era jävla fittor HELA högen, speciellt ni som bara ska gnälla. Har ni inget vettigt att skiva SÅÅÅÅ skit i det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog du bort inlägget om den gamla gubben du hade börjat dejta?

2010-10-28 @ 22:22:47
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Gamla gubben???

2010-10-28 @ 22:49:03
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0