Varför varför varför varför?

Jag fattar inte varför folk ska lägga sig i. Jag blir så TRÖTT på alla människor. Jag får väl träffa vem jag vill, så om det är en kille eller tjej. Och nu råkar jag träffa en kille som jag är VÄN med. Vi är VÄNNER inget annat. Vi ses som VÄNNER. Visst jag har sovit hos han men det betyder inte att vi gör något. Men VARFÖR ska folk dra en massa slutsatser hela TIDEN? Varför kan man inte bara aceptera att vi är VÄNNER? Det är som det gamla vanligt så ska folk snacka en jävla massa. Men visst mår dom bra av det så är det lungt för min del. Men SNACKA inte om mig. Och vem jag träffar och inte träffar, för det har ni FAN inte med att göra!

Och vissa människor SKA inte dricka. Klara man inte av det och man har ångest varje gång efter man har festat ska man FAN låta bli. Men vill man förstöra allt i sitt liv så DRICK bara häll i sig! Usch... Tråkigt att människor inte kan in se när man inte klara av att dricka.

Dags att beställa lite kläder! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det konstigt att vissa människor inte kan fatta att man kan ha en vän av andra könet? Men det måste beror på "som man känner sig själv känner man andra"....eller?

Stå på dig o skit i gamarna!

2010-11-08 @ 13:57:22
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Sv: Visst är det så att man känner sig själv. Men det är precis som att dom är avis. Men jag SKITER i dom. Jag kör mitt race sen får dom göra vad dom vill!!!!

2010-11-08 @ 14:06:08
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menar att de som tror att det måste vara något mellan er,skulle inte själv kunde vara kompis med en av andra könet utan att kryp i säng,o då tror de att ingen annan heller kan det. O om det voro så, vad fan har de med det att göra! Kör hårt tjejen!

2010-11-08 @ 15:08:10
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Kan inget annat än hålla med dig! Det är sååå rätt...

2010-11-08 @ 20:27:20
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0