Borde inte sitta här

Vi ska åka till Ystad och jag måste packa, men som vanligt när Melwin lägger sig fasnar jag ALLTID här. Man hittar alltid något roligt. Skypa med pappa innan, han hade inte handlat något i NU! Och han åker hem om en VECKA, nu får han lägga på ett kol. Han hade varit på disco igår, haha kan verkligen se pappa där på ett disco! HAHA. Gamla gubbe!!! Melwin pratar också med pappa, sen pussa Melwin på skärmen på pappa... Så gulligt.. hehe...

Vad som händer har jag inte en susning om, jag vill börja julpynta men får vänta snällt en vecka till. Måste in handla lite apelsiner och så krydda som jag inte kommer på vad den heter nu. Tänkte göra stora pepparkakor och skiva våra namn på. Det ska vara ett riktigt julhem Nu är Melwin så pass stor så han fattar lite mer vad som händer. Ska bygga upp min lilla by i år med. Älskar den. Åhhh... Vill göra det nu, kanske smyg börjar kan iaf byta gardiner!

Nä får väl gå och packa hoppas fan att det slutar att regna det är sååå drygt och vi ska gå ner till byn och ta tåget sen...



<3

Kommentarer
Postat av: Tusse

Kryddnejlika tror jag du menar, sån man sätter på apelsiner?

2010-11-19 @ 15:00:12
URL: http://mittlivsomtusse.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Ja kryddnejlikor heter det,sådan man sätter i apelsiner så det luktar riktigt juligt :) Lycka till :)

2010-11-19 @ 15:11:23
Postat av: Anonym

Skulle inte du flytta?

2010-11-19 @ 15:45:47
Postat av: Lee - Melwins Mamma

Tusse och Sanna, jo så heter det! Ja det är verkligen jul :)



Anynom: Jo men har inte hittat någon lgh...

2010-11-19 @ 19:55:34
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar inte ha några planer på att flytta när du sitter och planerar att du ska julpynta och allt du ska göra! Låter inte som någon som ska flytta

2010-11-22 @ 07:44:27
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Jag ska flytta, jag TÄNKER flytta. Men det är inte så lätt. Jag ringer till hyresvärdar HELA tiden. Mycket för att jag ska julpynta är för Melwins skull. Annars hade jag inte gjort det. Men Melwin ska inte behöva bli mer linande...

2010-11-22 @ 19:27:44
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: annelie aka tant

Förstår varför du pyntar där hemma. Melwin förtjänar en vacker jul med sin mamma och pappa innan allt händer. Det är inte så lätt att hitta lgh, men jag hoppas när du hittar en att den är perfekt för dig och Melwin.

Bry dig inte om att folk är okunniga och bara ska käfta. älskar dig!

2010-12-05 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0