Så bra det blev!

Sen i lördags har jag fixat och haft mig på nedanvåningen, nu är det så fint.
Jag vill bara var där nere hela tiden. Jag älskar mitt "nya" storarum.
Nu är det bara köket som jag vill fixa till och måla lite i storarummet.
Får se om gubben vill ut och kolla på tepeter någon dag.
Jag är SÅÅÅÅÅ trött på den rosa aktiga tapeten i köket. Vill kräka på den!

Alla skåp i köket är nu avtorkade så fint så!
Snart kommer Petra och Melvin.
Min Melwin ligger och sover middag, skönt!

Nu ska jag göra något vettigt, hämta posten hade inte varit fel.
Hoppas att fotona har kommigt idag!
300 bilder... Dom ska sätta in med. HAHA!!!

PUSS :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ta foto på rummen i ert hus?

2010-01-11 @ 14:09:02
Postat av: Lee - Melwins mamma

Jag har tänkt att jag ska göra det!

Det kommer en dag det med!

2010-01-11 @ 22:34:17
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0