Han sa inte ett ljud!

Niklas kom hem i natt, jag hörde det men jag bara orkar inte för då vet jag att kl hade blivigt minst 4 innan vi sov så jag sov vidare. Melwin hade visst vaknat 4 gånger på en timme ville inte ha mat bara napp. 07.35 var det en liten Melwin som ville vakan men inte jag och Niklas. Vi la kvar i sängen en bra stund till, jag och Melwin somna igen. Kl 11 vakna jag då sov Melwin som en gris. Niklas hade varit och köpt hundmat, WOOHOO han har fattat att man ska köpa 2 säckar istället för en åt gången. Så nu behöver vi inte köra dit en gång till. Städat har han med gjort i dag, TUMMEN UPP! Nä nu ska jag inte vara så, han hjälper alltid till. Hmm, han bäddar Melwins säng bättre än mig. Var på Bo och köpte en fällgrind så vi kan byta ut mitt hemmabygge, fast det är svin bra. Melwins ska på det hela tiden och det är inte så stabilt.

Kl 15.00 så skulle vi vara på BVC och jag ORKA inte gå idag. Jag ville cykla. Melwin har inte gillat att åka på cyklen innan han bara skriker som fan. Men så tänkte jag att han kanske gillar det nu, visst så rätt jaghade han sa inte ett ljud, eller jo han prata med allt vi cykla förbi. Sen somna han med, sååå gulligt. Nu kan vi cykla och gunga med. För den närmsta babygungan här ifrån är 2,5 km. Jag ÖNSKAR att dom hade haft en lekplats här ute med, men var har vi 2 gungor till stora barn. Finns en jätte fin lekplats på skolan men där kan man bara vara på kvällen eller på helgen.

BVC:
Vikt 10 240 gram
Längd 77 cm
Han gick igenom besiktningen med av läkaren!

Pyttipanna blev det till middag, jag har komigt på att Melwin inte alls gillar barnmat mer. Han blir så arg när man ska ge han mat och jag tror det är för att han inte gillar det. Ikväll åt vi pytt och han sa inget han åt som en häst. I morgon blir det fläskpankaka utan salt, det vet jag att han gillar eller så är det lingonen. HAHA. Just det, vi köpte en ljusslinga idag med som vi ska sätta i björken, tror att det kan bli fint. Får höra med Niklas om vi inte ska sätta kulor i den med. Hihi. På söndag ska det pyntas! Woohoo...



Niklas första bil, undra som den kommer att gå på vägen igen...

Kommentarer
Postat av: Tina

Han är stor din lille kille :) Har samma 'problem' med maten, hon verkar inte heller gilla burkmaten, bara vissa som spagetti o köttfärsås och coscos/kyckling. Det är både på gott o ont! :)

2009-11-27 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0