Första dagarna utan Niklas

Usch, jag var jätte rädd och orolig att Niklas skulle köra och jobba och jag skulle vara själv med Melwin. När kl börja närma sig att Niklas skulle köra så blev jag mer och mer rädd. Tänk om det händer något med Melwin, hur ska jag då göra. Hur ska jag hinna äta, gå på toa med mera. Men jag kan andas UT, allt har gått jätte bra.

Mamma var här en stund igår, jag ville det. Melwin sov nästan bara hela tiden när mamma var här. Mamma är så snäll, hon städade lite här och fixa. Skönt eftersom jag inte hade tid med det.

Bvc tanten var här idag, allt var bara bra med allt. Melwin har ökat i vikt 3680 gram nu. Skönt att han ökar, ett bevis på att det jag har i tuttarna är bra. Vi har varit ute och gått idag med, var och posta det som ska till försäkringskassan och Melwin har fått sina 4 sista idag med. Nu ska jag skiva i vad han ska heta och skicka in det.

Vår lilla pojk är så snäll han bara sover hela tiden nästan, inte alls gnällig bara när han ska ha mat eller ny blöja. När vi kom hem efter vi hade varit ute och gått så sova Melwin, jag fick i mig lite mat och sen la jag mig på soffan. Jag fick sova 3 timmar sen värkte Dexter mig då ville han ut. Melwin sov ändå!

När kl var 20 fick jag väcka Melwin så han fick äta, då hade han sovit sen kl 15. Han fick lite mat, och jag trodde att han skulle vara vaken lite men nädå. Han somna igen och ligger i sin vagn och sover nu. Niklas kommer hem och ca 30 min, så skönt. Då kan jag duscha skönt ska det bli. Hihi.



Ligger och myser i sängen!

Kommentarer
Postat av: tant

Lee du behöver inte vara orolig över att vara ensam.. du är en toppen mamma redan juh:9 du är duktig.. älskar er puss

2009-02-07 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0