Melwin gästbloggar

Hej alla mammas läsare!

Längesen jag gästblogga men nu är det dags igen!

Allt är bara bra med mig, jag lär mig något nytt varje dag. Jag har börjat gilla lastbilar allt mer nu, traktorer är inte så roligt längre. Jag har fått massor av trailer tidningar av Pappa som hade hade i sin gamla lastbil, jag älskar att titta i dom!

Jag har varit ganska så mycket hos mormor nu när mamma också jobbar, jag älskar att vara hos mormor. Vi hittar alltid på en massa roliga saker!

Här kommer lite nya bilder på mig...



Satt och busa i bilen, men mamma tog nyklarna så jag kunde inte göra :(



Mamma filma när pappa koppla av trailen från den gamla lastbilen, och jag tyckler det är jätte roligt att kolla på den!



Mamma och jag cykla ut till Bussjö till mammas kompis Jenni. Jag busa med alla vovvarna och gjorde som dom med gör, bajsa på gräsmattan! Hahaha...



Jag älskar när pappa är hemma!!!



Skratta!



Jag ska köra lastbil när jag blir stor!



Ute med Texas i skogen



Jag vill vara lika fin som mamma, fast pappa tycker inte alls om det!



:)



Fick en pool av Mamma och Pappa i söndags, älskar att bada i den!



Jag ville ligga i soffan och läsa min favorit tidning, men mamma sa att vi skulle till dagis!

Vi hörs snart igen // Melwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0