Är man inte syskon om man kommer i från samma pung?

Jag har iaf alltid trott det... Men så är det visst inte... Enligt min kära bror...

Jag håller med Pappa inte klokt att man inte kan pratar, det är som pappa säger att det kommer ni att göra när jag dör. Så om ni vill eller inte. Jag tycker det är jätte tråkigt att vi inte har någon kontakt. Jag tycker om min bror, fast han har nog aldrig tyckt om mig. Men men, vill han ha det så, så får han ju ha det.

Gillar DOCK inte att han går och pratar om mig, för kan han inte pratar MED mig behöver han inte pratar OM mig.

Jag skulle vilja veta vad jag har gjort han, jag har inte valt själv att bli hans lillasyrra...

Dags att sova, ska jobbar i morgon!

Massa kärlek till dom som är mina vänner och VILL pratar med mig! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet exakt hur du känner dig, min ena bror avskyr mig och jag har ingen aning om varför. Men bara för att man råkar vara syskon måste de inte betyda att man är tvingad att älska varandra.

2011-06-13 @ 18:26:11
Postat av: Lee - Melwins mamma

SV: Jag menar inte att min "bror" ska älska mig, verkligen inte. Men att man ens inte kan hälsa på varandra...

2011-06-13 @ 22:15:23
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0