Jävla pizzadeg...

Har fukansvärt ont i min magen, helt sinnes sjukt.
Säkert bara för att jag åt vanlig mat igår.

Melwin sover middag just nu, jag sitter och lyssnar på Volbeat. NÅGOT har hänt, har aldrig lyssnar på sån musik innan. Men nu gör jag. Måste ha slagit skallen! Haha. När Melwin har vaknat tänkte jag att vi ska gå en runda i skogen, Melwin tycker det är så kul, han ska plocka en massa löv sen vill han ligga i dom. Just när man ska till skogen skulle man haft en liten vagn så man inte behöver ta den stora, för han ska ändå gå. Få kolla en sväng på blocket. En slit och släng vagn är inte fel att ha! Hehe...



MITT LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA HÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt,extensions?

2010-10-31 @ 16:06:33
Postat av: Sofie

Volbeat är bre, Seether är bättre! :)

2010-10-31 @ 16:43:00
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ja det var extensions saknar den som fan!!!

2010-10-31 @ 19:10:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0