Eftermiddag i Ystad

Niklas lämna av mig, jag har rullorna med mig så jag kunde rulla in till stan. För han kan inte köra in med ett helt lass grisar där. Men det gör mig inget jag får röra på mig, TOPPEN!
Melwin och mamma vila middag så jag passa på att träffa Annelie, hennes gud barn vara där med. Hennes första tand var lös, hon var sååå stolt! Skulle vissa den för alla, jätte gulligt!

När mamma och Melwin hade vaknat så rulla vi ut till Fritidsbaren jag var hungrig och ville äta där, god mat som attans! Melwin tyckte det var jätte roligt att springa runt där, han pratat även med självsta "Hallå, Hallå" Efter maten gick vi en sväng på stranden. Jätte mysigt.
När vi ändå var där ute så passa vi på att köra winerbröd, SJUKT GOTT! Det blev premiär för Melwin med, hans första winerbröd i från fritidsbaren!



Nammnamm, sa han och tugga som en dåre!



Melwin med sin mormor!

När vi hade tryckt ner winerbröden så bar det av in mott stan igen. Träffa Annelie en sväng innan vi skulle rulla ner till tåget. 30 min innan vi skulle gå så öppna himlen sig och det öste ner, jag hade ingen jacka och regnskyddet till vagen hade jag glömt hemma. Så vi fick vänta, jag fick packa in Melwin i filtar. Sen fick ajg sätta fart på rullorna så vi inte blev för blöta. När vi kom till Tomelilla hade det slutat, som TUR var!

Nu blir det kudden för min del, eller duschen först!

(missa inte inläggen under)

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !

Svar: Hon som jag vill kalla för Prusiluskan..haha.. Pretoria (?)

2010-06-21 @ 23:42:13
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0