Bajs bajs bajs bajs!

Idag har varit en tråk dag. Melwin hade lite feber och några konstiga prickar men nu är det borta. Sofie och Lovisa skulle komma idag men vi får ta det en annan dag. Jag har haft sjukt tråkigt idag, men nu på kvällen cykla jag och Melwin upp till farmor och farfar. Melwin älskar att vara där, massa kor och en traktor. Kisse bebisar med jätte söta är dom. Nä nu blir det kudden...

Eva och Vickan och 2 tjejer till drar till götet i morgon, JAG VILL OCKSÅ MED! FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!
Ingen barnvakt och Niklas jobbar, så jävla roligt det hade varit. Men men... Får bli en annan gång... BAJS!!!!


Kommentarer
Postat av: Tina - Glamour med en twist

Sv: Det är min favorit :D

2010-07-08 @ 22:42:53
URL: http://divinephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0