I like!

Vad tycker ni om min nya heder?
Visst är den snygg?
Tur att man har kontakter, så man slipper göra det själv.
Får se mer vad som händer med den, har gett fria händer.
Ska bli roliga att se.

I morgon ska jag ut och en lång runda i rallyfart.
Eftersom jag har gått ner 2 kg sen i torsdag, måset jag gå ner lite till.
Nu känns det som att det är på rätt håll.
På fredag blir Melwin 1 år, inte klokt.
Ingen bebis mer.
Så på söndag blir det kalas, hela tjocka släkten!
Ska bli rolig att träffa alla!

Vet inte vad vi ska bjuda på.
Har tänkt lite på kakor och tårta.
Men grillad korv hade varit gott med.
Inte alla som grillar korv på vintern.
Men ganska så gott!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0