Vill gadda mig!

Jag vill ha en tatuering till, men jag vet inte vad och vart jag ska ha den. Har tänkt lite på att skiva Melwin någon stans men vart vet jag inte. Jag får väl tänka ut det. Nu har det snart gått 2 år sen jag gjorde min andra så nu har jag glömt hur ont det gjorde. Hahaha!
Det är så skönt att Melwin sover hela natten nu, han sov från kl 18.20 till kl 09.20 idag. Han var nog trött sen i lördags när han körde traktor med Farfar. Han skulle hjälpa till med spakarna, det blev inte så lyckat! Han är för söt min lilla Melwin. Undra när han ska börja gå, hade varit skönt om han hade gjort det snart. Så man kan vara ute, han är inte så glad för att sitta i vagnen. Min kära Janni kommer hit senare idag, hon ska plocka mina bryn vilken lyx.
Nu är det dags för en nutrilette! GOTT!



AJAJAJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0