Min andra halva flyttar!

I morgon flyttar min andra halva, VICKAN!
Hon drar en JÄVLA massa mil här i från. Till ÖSTERSUND av alla ställen.

Första gången jag träffa Vickan var den 29/1, då var vi på vårat första äventyr. Snöstorm på Österlen! Vi skulle bada bad tunna, men så blev det ju inte. Nästa äventyr var när vi storma herrmiddagen, haha.. Så jävla roligt.
Denna kvinnan har jag haft SJUKT roligt med. Vårt senaste äventyr var i fredags på Malmö Festivalen, vi dansa på borden till Perikles.

Jag är så glad för att jag har träffat Vickan, hoppas att vi kommer att ha fler trevliga äventyr i Livet... Minns sagt har Vickan skaffat en karr, så nu kan vi har parmiddag! WOOHOOO!!!! :)



Jag är inte blek, det är Vickan som är neger!



Den dära cp tungan!!!



:)



Vi är SÅÅÅÅÅ GRYMA!!



Härligt!!!!!!!!!!!!!!



Sjöbo marknad, vilken kväll!



:)

Finns ett ord:

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT HJÄRTA! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var 7 ord det

2010-08-23 @ 16:00:42
Postat av: Anonym

:)

2010-08-23 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0