I morgon blir det kul!

I morgon är det tjejfest hos syrran i skurup. Och här hemma blir det pojkmys. Undra allt vad dom två ska hitta på med. Hoppas att Melwin är lika störig till pappa i morgon. Just nu ligger han och drygar sig i sin säng, blåser luft så det hörs bara som någon fiser. Sen skrattar han bara när man kommer in.. HALLÅ ungen kl är 23.40, hoppas att han sover snart iaf. Han har fått en tand, så gulligt så! Stora killen nu. Om 11 dagar blir han 8 månader, vart har tiden tagit vägen? Jag har nog missat den. I morgon är det bara en vacka kvar tills vi ska ha fest här hemma sen blir det Scotts på Tingvalla! Det blir nog trevligt.

Igår var Cris, Sanna, Petra, Theo och Melvin här. Jag och Nikals slängde i hop en GRÖN sockerkaka, god var den med. När jag och Sanna var ute och gick kom vi fram till att det funkar inte att äta kakor 2 gånger i veckan. Så ny är det nya regler som gäller, FRUKT och VATTEN! Hör du nu det med Petra? :) Vi kommer ju se ut som jag vet inte vad om vi fortsätter så här. Nä det går bara inte! Idag har det inte hänt så mycket petra var här en sväng! Eller jo jag pröva mig på det som jag trodde var omöjligt!

CYKLA MED MELWIN OCH DEXTER!

Jag trodde aldig att det skulle gå så bra som det gjorde. Det gick lysnade, förutom att Melwin var gnällig och ville inte alls åka. Leka med mina nyklar hjläpte inte i heller. Tråkis. Så det fick bara bli en lite runda. Det blev väl 4 km eller något. Innan idag, fick Dexter stanna hemma själv Texas fick följa med på en sväng! Jag trodde att Dexter skulle äta upp huset, tanke på att han inte har varit själv på jätte länge. Han skällde som fan när jag gick när jag kom tillbaka så var han tyst. ÖVERLYCKLIG blev han när vi kom tillbaka. Texas och jag cykla en sväng i torsdag men jag behöver inte cykla så mycket han drar mig och fort går det, MINST 40 km/h Niklas ska köra efter en gång och mäta jag måste veta!

Melwin är nu 74 cm lång och väger 94..nångting. Stora killen nu. En tand, ett sår i skallen, ett blåmärke, 4 prickar. Som ni kanske förstår så är inte ungen stilla för 5 min. Här är det full rulle hela tiden. Jag vet iaf att jag lever...

Lite bilder kommer här!!!



Sockerkaka som fick bli muffins!



Undra om jag trillar om jag tar mig upp här??



Melwin och Melvin



Så här såg det ut när vi cykla hemifrån



När vi var framme sov lilleman! Tröttis...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Lee. Nä det funkar inte att äta kakor om man ska gå ner i vikt. Fråga mig jag vet! Nu har jag börjat äta Gi mat. Jätte gott, mätt blir man länge och inget sug efter söt saker. Började i torsdags så vi får se hur det går. Kram

2009-09-19 @ 09:09:14
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Mamma Petra

Ja det tycker jag låter som en bra ide, nu får vi börja vara lite nyttiga eller MYCKET nyttiga... Jag hänger lätt med på det!

2009-09-19 @ 13:09:28
Postat av: Anonym

kg? haha

2009-09-20 @ 13:01:57
Postat av: Petra

Du har blivit utmanad, läs min blogg !

2009-09-20 @ 19:28:31
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0