Som jag kan...

Idag har jag fått mycket gjort...

Idag har jag målat i hallen här uppe så nu är det nästan klart fattas bara lister hoppas att det kommer imorgon, Niklas ska ändå köra och köpa golv så jag HOPPAS att det blir lister med!
Det var inte det lättaste att måla och leka med Melwin på samma gång, men det gick jag hade inte så mycket val om man säger som så.

Sen när jag ändå hade farten upp så började jag på gäst/data rummet. Först hade jag tänkt att jag skulle slippa ner skarvarna men jag ORKADE inte, jag slippa ner det Niklas hade spaklat och det var ju inte lite som han hade tagit på han ska alltid överdriva. Som tur var sov Melwin när jag gjorde det så det gick lite fortare. Men färgen tog slut så jag får göra det i morgon. Det var JÄTTE stora luftbobblor när jag måla men nu när jag kom hem var dom borta Chris hade rätt!

Min dagliga promenad har jag med gjort så klart går jag inte själv Chris är också med! Vi gick till byn köpte cigg och en glass så det var inte så lönt att gå haha! Men bättre att gå än sitta på röven.

Vet du vad du blir nu?
Ja tjock.
Jag trodde att jag skulle dö av skratt! Haha...



Hallen nästan klar!



En lampa som inte får synas...



Nice...



Melwins gamla rum, i morgon ska det inte se ut så här iaf!



Melwins blivande rum inte så fint nu!



Här var det blöjor!



Kom på en lyssande idee att sätta dom där så Melwin kan titta på det när jag byter på han!



Melwins hörna i vårt sov rum...



Vilken fin bild!



Dags att sova om han inte sätter handen i halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0