Radio Tjänst i Kiruna!

Jag ringde dom för att jag skulle säga upp våran tv licens för vi tittat inte på tv nu på sommaren för då är ute hela tiden eller så är vi inte hemma. Men nä det gick inte, för har man en tv i huset ska man betala ca 2000 kr om året. Tänk om man är en pryl nörd och vill ha en tv på väggen och inte titta på den då ska man betala 2000 kr, är detta inte klokt. Jag ska ringa i morgon igen och säga att tven är ute nu. För vi ska inte betala för något som vi inte använder. Men jag tänker inte ta ner tven den får sitta kvar. Hoppas bara att dom inte kommer och hälsar på, men då har jag Texas och Dexter till hjälp :D

JÄVLA RADIO TJÄNST :@



Så här känner jag mig! ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0