Åhh yes!!!!

Nu ska jag försöka börja skriva lite mer.
Det har hänt en jävla massa...

Vet i fan vad jag ska börja!!
 
På måndag åker jag till Turkiet, underbart ska det iaf bli :)
Skönt att komma hem ifrån och inte ha några måsten längre...
 
Idag skrev jag på kontraktet på min EGNA lägenhet, så jag och Melwin lämnar landet den 1/11. Jag har fått en 3a på 75kvm två min i från Mamma, kan det bli bättre?!!
 
Jag jobbar kvar på hemtjänsten och jobbar som attans, har 57% på schema men jobbar så pass mycket extra så jag jobbar heltid. Och det är ju nice när lönen kommer.
 
Melwin ska börja på nattdagis snart, skönt att äntligen få dagis till han.
 
Men nu får jag åter gå till blocket och hitta möbler :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0