Jag tror att Melwin är farfars favorit!

Igår så va Niklas pappa och körde med lastaren bara en bit här i från, vi skulle bara köra upp och säga hej till Niklas pappa efter vi hade hämtat Melwin på dagis men riktig så blev det inte.

Melwin hoppa upp i lastaren och stanna där i tre timmar. Han såg så nöjd ut när han stod där mer farfar och åkte. Sen kom dom hit här en sväng och grävde upp halva baksidan.

Sa till Melwin att han fick hoppa av när dom va här, men då sa han bara: Mimmi åka med farfar. Så dom körde hem till farfar och fixa där.

När vi sen kom och skulle hämta han räkte det att han såg bilen och han sa att han skulle stanna. Sa till han att jag hade lagat mat och vi skulle hem då får jag som svar, mimmi äta med farfar. Han skulle inte åka med!

Men till slut så följde han med, och är det fint väder på lördag ska dom ensilera så då kan han vara med och hämta baler. Att det kan vara så roligt!



Han ser så nöjd ut så!



Farfar ser också nöjd ut, tror att dom va lika glad båda två :)



Det va nätt och jämt, men jag hade hoppas på att han körde på min cykel så jag hade fått en ny :P



Han ser lite mallig ut :P



Melwins traktor är inte så stor som han säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0