05.20, jobb, Lindex, fika & trevligt sällskap

Kl ringde 05.20 kan ju säga som så att ögona va grymt tunga, ville bara lägga mig och sova.
Märks att det va längesen jag va upp så tidigt, det är ju helt mörkt.
Hade bara ett kort pass på jobb idag, jobba till kl 10.
Sen råka det bli en sväng till Lindex, råkade köpa en ny bh.
Det är inte klokt bara för att man lite större tuttar så måste man vara miljonär för att köpa en jävla bh.
249:- önskar att jag kunde köpa dom i 99:- klassen, tänk så många man kunde haft då!

Efter det blev det fika på EH med Jenni och Annelie, Sara kunde inte vara med :( Men men, kommer fler tåg.
Skulle se om jag kunde hitta något linne eller tröja tills på lördag, men IKKE.
Fick min kavaj som jag hade beställt idag med, men vet inte om jag ska ha den eller inte.
Frågan är om jag kommer att använda den. Hmm. Får tänka på saken.

Hem och typ säga hej, hejdå till Niklas.
Han skulle köra och jobba.
Sen kom Johanna och köpte lite av Melwins gammla kläder.
Har även fått sålt hans bilstol, så nu ska jag hitta en annan till han.
Vill ha den som dom säljer på Volvo men den är SVIN dyr.
Får se vad det blir med den saken.

Nu blir det kudden, jobb i morgon med!



Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0