Mina fantastiska vänner!

Vi åkte till Ystad efter jag hade hämtat Melwin på dagis i onsdags, orkar inte sitta här och glo i tråkiga Tomelilla. Händer inte ett PISS! Men men.

Först tog vi en fika på koppen, men på vägen dit blev Melwin jätte sur för han inte kunde se sin Annelie så jag fick ringa henne så hon kunde gå ut och kalla på han. Då hör man bara Melwin: Annelie, jag kommer! Haha, så jävla gulligt! Så det blev lite fika, mmm varm choklad GOTT! Hehe...
På kvällen va jag och Jenni ute och gick, det blev 1½ timme, sååå skönt.

Det bästa med att vara i Ystad är att man har så nära till sina vänner, från mamma är det typ 100 meter till Annelie. Så på kvällen va vi där och Melwin skulle sova hos Annelie för hon ville ha han, och så klart gör det inte mig något, för Melwin är så glad för både Annelie och Tåby. Vi satt och prata en massa skit hela kvällen och hade allmänt trevligt. Gick en lång runda med Texas på natten, vi va säkert ute i 1 timme. Kom lite sent i säng, men va fan! Haha.

Kl 08 ringde kl, va i val och kval om jag skulle gå upp eller inte. Men det va lika bra att hoppa i träningskläderna och börja gå. Men som vanligt är jag lika klumpig! Nere vid hamnen är där en trappa, så skulle jag ner för den. Vet inte vilket håll jag kolla på men jag kolla så klart inte där jag skulle. Texas springer ner och kopplet tar slut, hade det inte varit för att trappstegen va slut så hade jag trillar ner om hela trappan! Hahahaha... Hoppas att ingen så mig! HAHAHA... Eftersom Annelie hade Melwin så passa jag på att slänga mig i kärringgrillen, så skönt det va och tog ett långt och varmt bad efter det...

Just det, jag har ju köpt ny mobil också. Va lite inne på en Iphone först men eftersom det inte kom någon 5a så fick det bli en Sonyericsson Xperia ARC, den är GRYM! Jätte bra kamera och grym display!

En tur till Ikea har vi med varit på, blev lite smått och gott!



Sa till han att han skulle skratta!



Ja kall pasta ist för godis, inte alla ungar som vill ha det!



Jävlar vad brun jag är!



Nattrunda med Tisse!



Spring runda med tisse! Men hur FAN ser jag ut!!! HAHAHAHAHA



På väg till IKEA, och Melwin ville inte vara med på bild!



Fartdåren!



Melwin tycke det va jobbigt på IKEA så han somna, och fattar inte hur kan kunde sova tanken på vilket liv vi förde i bilen! HAHAHA



HAHAHAHAHAHAHA!



Fan vad snygga vi är!



HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0