BROMSOLJA I BLODET!

Ja ibland kan man undra om jag hade det, hahaha... Är så seg på att ta tag i saker ibland, host host ganska ofta. Men nu får jag fan se till att sätta lite fart. Lever fan bara en gång, och nu är jag snart 24. SUCK. ÅNGEST!!!!!!!!
Har fått igång träningen nu, sköter maten och dricker vatten som en flodhäst, solar så snart är jag neger! HAHA fin fint :) Och har tagit i tag med körkortet igen, för ja vad kan det vara 20 gången?? Hahahaha... Hade ett JÄVLA fel idag, BAJS! Kör på igen nästa vecka, i morgon åker vi nog till stan, fick mer jobb :D Fredag kväll med :) Sen på lördag då smäller det, WOOOOOOOOOOOOOOOOOPA! Längtar som fan :D Fan vad roligt det ska bli...
Har blekt mina tänder idag med, köpte hem något som skulle vara bra och fick det idag. Och efter 2 timmar syns det redan så det blir att sova med dom i natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0