Börjar bli lite seg i kolan!

Jobbat en sväng idag, SKÖNT!

Åkte redan in till Ystad till Mamma så fick jag sova lite längre ;)
Satt hos Annelie och prata en massa skit, mycket trevligt. Jenni och Sara va också där.

Det va tänkt att jag och Pappa skulle åka till Malmö på lördag och se Matchen mellan MFF-DIF men det blir inte av. Ska jobba :) Hela lördagen, till 16.15 sen ska jag vara hos Annelie kl 18, hmm det blir ingen vila där inte. Haha. Men lite sprit i kroppen är det lugnt HAHAHA! Min fina tant fyller 25 år, hela 25 år!

Nä nu får det bli kudden snart, ska lämna lilleman på dagis och sen till körskolan en sväng. Har bara 2 del prov kvar :D :D :D



Min fina TISSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0