HAHAHAHA! Skrattar dig rätt upp i huvudet, du klara inte det! FUCK OFF!!

Du trodde du skulle lyckas, men om du nu ändå skulle försöka kunde du ju hållt dig till sanningen!

Jag har fått så trevliga sms tex att jag knullar mer än en hora, jag får inte betalt av mina vänner för att ligga med någon. Att jag var en dålig mamma att det skulle finnas regler för att skaffa barn. Sen skulle hon börja blanda in en massa människor. Varför? Hmm... Jajaja...

Citat från face: "När en del människor mår dåligt,så måste de tyvärr dra andra med sig.Det bästa är att vända sig bort för rättvisan segrar till slut.Vi är alla födda med fel o brister men med lite sunt förnuft kan vi bli bättre medmänniskor.Att tro att göra andra illa visar bara hur illa man själv är ute.Lev låt leva."

&

"
Den eller dom du tror är dina bästa vänner hugger dig i ryggen när du vänder dig om men gå med huvudet högt för man ssviker ALDRIG ett förtroende vare sig man är vänner eller blir ovänner.. Jag vet hur det känns!"

Kan fan bara hålla med...

Denna människa kan INTE må bra.

Men tyvärr lilla gumman, du fick inte som du ville ;)


Lycka till med alla killar som du ligger med som har flickvänner!!!! PUSS PÅ DIG!!!

Kommentarer
Postat av: M.

seriöst ligger hon med andras pojkvänner ?? hon skulle bara våga ragga på min... jävla svin är vad hon är !!



skönt hon inte fick som hon ville, du och niklas fixar allt så är de bara :) <3

2011-05-06 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0