Det finns 70 sätt att tillfredställa mig, 69:an och en tur till Ullared :-D

Men tur att det blir en tur till Ullared efter midsommar! Wiiiiiiiie...

I morgon är det jobb, jag saknar mitt jobb. Tycker det är så roligt att kom hem till dom gammla och hjälpa dom. Dom blir så glada man känner sig så uppskattad! Så i morgon blir det Ystad för våran del.
Niklas kommer hem till Tomelilla i morgon runt 09 tiden, men sen är frågan när han kommer hem, han får sin nya lastbil i morgon, så han ska väl stå och beundra den i TIMMAR! Haha, vi får väl cykla ner och titta på den och ta lite bilder har lovat Niklas att jag ska göra det.

Allt känns så bra mellan mig och Niklas nu, jag känner mig ny förälskad. Hoppas nu bara att detta får vara så här nu. På lördag är det fest, sommarnatta som gäller :)


Nu ska jag ligga i ska FAN bli lika smal som ÄLSKLINGEN!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va roligt o läsa att de är så bra mellan er :) Glad för er skull!



Kram

2011-05-31 @ 08:12:19
Postat av: Lee - Melwins mamma

Sv Angelica: Ja det är jätte skönt.. Har lärt mig att acceptera att Niklas vill jobba så mycket, det är inte jag som förlorar på det, det är han som gör det... Vill han ångra sig sen, så är det hans en sak! Hehe... Det är till och med att jag saknar han ;)

2011-05-31 @ 11:22:28
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bättre sent än aldrig att komma till insikt :) hehe...Härligt o sakna honom :) Man tjänar inget på att hängga upp sig på vissa saker, fast det kan vara jobbigt att acceptera det. precis, det är ju upp till honom när han kommer på vad han missat..Men som sagt, bättre sent än aldrig ;)

2011-06-01 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0