Vad är det som är så svårt?

Jag blir så trött på vissa av N så kallade vänner. Varför vara så jävla långsint? Nä, man ska inte skylla på spriten. Men seriöst? Alla gör vi väl fel någon gång, + att Niklas har bett om ursäkt. Sen hör N av sig och folk hör inte av sig tillbaka. Så har det varit i alla år sen jag träffa Niklas.

Niklas har en VÄN och han e fan en riktig vän, det är hans arbetskamrat Arne. Det är så roligt när Niklas ringer till Arne, Hallå snygging! Niklas är 25 och Arne blir 65 i år det är väldigt stor skillnad på dom. Man märker på Niklas att han trivs med Arne. Niklas blir så glad varje gång han och Arne ska köra till Tyskland tsm, då ska dom mysa som han säger.

Men tillbaka till dom som försvann??!!
Ja för det känns som att dom har gjort det.
Visst det har varit fram och tillbaka mellan mig och Niklas, men ALLA mina VÄNNER är kvar.
För det skulle inte förvåna mig ett SKIT och det är därför hans "vänner" inte orkar med det. Men det är väl inget dom behöver bry sig om?

Nä det är tur att Niklas har mina vänner, som finns där för oss båda om det är problem. Och det är fan så det ska vara!!!



Melwin gillar också Arne för han har en traktor och en åker precis bakom vårt hus!


Kommentarer
Postat av: annelie

Ja, jag finns kvar och lämnar inte sidan pga vad ni håller på med. Massa trams som jag tycker ni är vuxna till att sköta själv. Och jag älskar både dig och Niklas. Finns ingen anledning till att vara mesen som inte ställer upp. var är då mina vänner när jag behöver dem. Trams. I love ya i alla fall.

pussenussinuss

2011-03-05 @ 22:42:37
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Du är väldens bästa Annelie! <3

2011-03-07 @ 00:17:22
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt men så är de ibland, men måste lära sig vem som är ens riktiga vänner...

2011-03-08 @ 07:55:20
Postat av: jimmy

jag misstänker du menar mig men jag svarar inte på sms för de e drygt. och man kan ringa till mig men n har kanske bara ingående samtal på sin lur. och han har skickat och bett om ursäkt. SKICKAT det e som att göra slut på sms. jag fick ringa det första samtalet och då kunde han be om ursäkt. sen ställde man upp och som tack stöter han på min flickvän och ett par andras flickvänner. en kniv i ryggen kan man kalla de. du får tycka att de e rätt eller fel men att inte ens kunna ringa o be om ursäkt utan skicka istället det var vad som tog hårdast.

2011-03-12 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0