Utgång...

Jag, Annelie & Sara har bestäm att en gång i månaden ska vi gå ut. Och det gjorde vi i lördags. Jenni var också med, vi var först hos Annelie, sen åkte vi på en förfest.. Kan ju säga som så att alla var 30+ men vi hade lika trevligt för det. Träffade min älsta syrras näskusin. Haha... Sen åkte vi till Lite Mer, fy attans var jag hade roligt! Men det blev lite för mycket dricka HERRE JÄVLAR. Kl 05 somna vi... När jag vakna mådde jag SHIT! Fy fan, så dåligt har jag aldig mått... ÖRK!!!



Snyggingarna själv!



Hahahahahahaha!!!



Ja så kan man också se ut om man känner för det!



Min fina klocka!



Så snygg var jag! Fast jag är ju alltid snygg!



Kvällens bästa BILD!



Kvällens SÄMSTA bild!



Nästan alla fick plast! hehe... Jaghar för korta armar!



Vad fan håller Sara på med??? Hahahahahahahhahahahahaha!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att tracka ned på dig men du brukar väl vanligtvis gå ut och roa dig?

2011-03-23 @ 21:02:59
Postat av: Lee - Melwins mamma

Visst är jag det, men inte med Annelie och Sara...

2011-03-23 @ 23:00:52
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du menar du ska fortsatta gå ut som vanligt plus att du ska gå ut en gång i månaden med dom?

2011-03-24 @ 06:24:20
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

Gå ut som vanligt?? Vad menar du?? Två gånger i månaden typ...

2011-03-24 @ 18:27:07
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0