Melwin gästbloggar

Livet det leker på som vanligt. Jag tycker det är jätte roligt på Dagis, mamma tror att jag är kär i Maja, bara för att jag säger Maja hela tiden. Men så är det inte! Men vad det är tänker jag inte säga :P Jag gillar mina fröknar jätte mycket, har en favorit...

Det är inte lika roligt att jag bara har träffat pappa 4½ timme denna veckan, jag saknar pappa jätte mycket. Jag brukar stå och kalla på han i dörren men där kommer ingen. Längtar tills jag är stor nog så jag kan åka med pappa i lastbilen. Men på lördag ska jag vara med pappa hela kvällen. Mamma ska ut och ha kul, men hon vet inte att jag ska busa massor med pappa! Och på tisdag ska jag vara ledig från dagis, ska vara med pappa hela dagen, då han är ledig.

Det var lite från mig, PUSS PÅ ER!!!



Gott med grus, har ni smakat?

Kommentarer
Postat av: Tina - My life Cherrypinup

Haha naaw..så sött :P

2011-03-18 @ 13:35:03
URL: http://cherrypinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0