Det blev Tingvalla...

Först var vi i Malmö på mässan, sen ikea och sen hälsade vi på Mamma. Man ser hur det lyser i hennes ögon när hon ser Melwin, och Melwin blir så glad att träffa mamma!

I början av veckan så ville jag till Tingvalla, men det kändes precis som att det var ingen annan som ville. Så vi sa då drar vi till Stjärnan, men så blev det Tingvalla ändå.
Svin kul, jag hade verkligen jätte roligt tills det var dags att gå hem, N fick sne spel.

Träffa som vanligt massa roliga människor! Höjdpunkten var ändå Vickans bror, det är som att krama Vickan!
JUST DET, VICKAN KOMMER HEM PÅ ONSDAG...

När vi skulle hem så träffa jag Morgon, Bengt som jag har skrivigt om det är hans son. Vi prata en massa gamla minnen. Jätte roligt att träffa han.

Här kommer lite bilder!

P.S Fan vad jag var SNYGG i lördags!



Hon e bara för grann!



Har fixat lite med bilden! Ska nog köpa linser :D



Vem fan tror han ett han e?? Inte visste jag att man fick muskler när man bara åker båt!



Vart fan e min kula? Det är dumt att inte jobba i stall...



Fina MIA!!!



Glada Sarah!!



Trevliga Kickan!



Undra om det börjar ge verka!!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Så fint foto på dig och Niklas! Verkar vara ba mellan er nu, så glad för er skull!



Roligt att se Kickan med, min nästkusin :)

Sarah är min bardomsvän,med många härliga minnen tyvärr pratar vi inte mer..



Kram!

2011-03-08 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0