Om jag hade haft...

...ett fast jobb med en fast inkomst hade jag inte bott här!
Då hade vi bott på gård, kunde haft häst hemma och kunde haft en unge till!

Jag vill ju hålla på med hästar, vill köpa häst igen. NU NU NU nu vill jag det. Saknar så att hålla på med hästarna. Men samtidigt är jag lite sugen på att ha en unge till, fast kanske ändå inte? Börja om från början? Inte sova som man ska? Orkar jag verkligen det, och att Niklas jobbar så mycket? Hmm... Det tål att tänkas LÄÄÄÄÄÄNGE på!

Men först vill jag ha en gård, ett lagom stort hus typ på 130kvm, stall på MINST 4 boxar, anledningen till att jag vill ha just minst 4 boxar är för att hon som har Zebra nu, ska antagligen göra sig av med henne när hennes sto har fått förl hon köpte ju bara Zebra så hon kunde ha henne som sällskap. Och Zebra vill jag ha tillbaka. Men Zebra kan jag inte tävla på dom nivåerna som jag vill och tror inte att hennes ben orkar med det i heller, sen vill jag inte att hon ska behöva gå mer, klart att jag kommer att rida henne om det blir så att jag får köpa tillbaka henne, framför allt kommer jag att köra henne mycket! Saknar henne så! Vill ju ha en häst som jag kan satsa med, typ som Barcelona :D just det, hon har fått sitt för nu sååååå fint! Plus att jag vill ha någon som kan hyra in sig :)

Vi ska kolla på en liten gård på söndag, HOPPAS verkligen att Niklas gillar den...
Den är precis lagom till oss :)


Min älskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0