Hur kan ett jobb gå före?

Jag fattar inte hur man kan välja att jobba än att vara med sitt barn?!
Nä nu är det nog dags att säga i från på ALLVAR! Nu får det vara nog, tänker inte acceptera att jobbet går före! IKKE!

Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna jobba så mycket när jag har barn, hellre leva lite snålt och få tid över till mitt barn. För det kommer en tid lärnge fram när ungarna vill vara med en massa kompisar, då kan man jobba! Men nu... Nä verkligen inte.

Och jag tror att det stämmer som spådamen sa. Hon har verligen satt en massa grillor i skallen på mig. Men det är nog både på gott och ont! Verkligen inponerar av henne... Trodde inte det var möjligt, men det va de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0