Undra hur dom tänker...

Hörde ett ganska så trevligt samtal på bussen igår, ville bara vända mig om och säga till dom...

Det var en kille som satt och prata med sin polare. Det handla då om att hon hade killkompisar och att hon träffa dom. Typ när hon behövde prata. Och det är väl inget konstigt med den. Han trodde ju då att hon knulla med dom, att det var därför hon åkte dit. Och att han var ju med sina tjejkompisar och dom var bara vänner.

Varför är det så att bara för att en tjej har killkompisar så måste hon ligga med dom?
Vad vet vi tjejer vad killarna gör?
Typ när dom är på jobb?

Jag har tänkt flera gånger på dom som kör lastbil tex, dom kan ju hämta upp en och sen kan ju den åka med. Det är ju inget som folk får reda på.

Men så fort det handlar om en tjej så knullar hon, eller något annat i den banan. Kan ju faktiskt vara så att man sitter och pratar.

Sak samma om en mamma är ute och festar och har kul då är hon en dålig mamma. Eller en tjej som har mycket sex då är hon en hora, slampa, luder ja jag vet inte allt.

Men om en Pappa festar är han inget, eller om en kille ligger runder så är han i heller inget.

FAN VAD ORÄTTVIST DET ÄR!!!!

Tanken kommer upp ganska så ofta i skallen på mig. Så man själv gör, tror man samma om andra då? Ibland kan man undra.


Kommentarer
Postat av: Tina - My Life Cherrypinup

Håller med dig till fullo !

2011-01-27 @ 16:01:43
URL: http://cherrypinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0