Tid är det dyrbaraste vi har... Eller?

Vilken är mest värt 50,000:- eller 50,000 timmar?

Inte är det pengarna iaf. Pengar kan du skaffa dig hur mycket du vill, du kan bada i det så länge du vet hur man ska göra för att man ska få så mycket. Men tiden kan du inte skaffa dig mer av, är tiden slut så är den slut. Du kan inte få mer av den. Men när pengarna är slut kan du skaffa dig mer.

Så nu ska jag inte slösa bort mer av min värdefull tid, som jag har. Det har gått en jävla massa timmar där jag bara sitter på röver och inte gör något. Jag slösar precis om jag gå på stan och slösar en massa pengar, men det känns hårdare att gå på stan och slösa. Men det är fan värre att slösa bort sin tid. Så i eftermiddag blir det ner till körskolan och plugga, för nu JÄVLAR!



Vi vet aldig när våran klocka slutar...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Älskar denna formen av inlägg!!! Fortsätt så. ;)

2011-01-11 @ 11:08:35
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ska göra mitt bästa! Allt kommer i från min livs coach, han är grym!!!

2011-01-11 @ 12:40:23
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0