Shit vilken helg

I fredags åkte vi till mamma. Melwin älskar ju sin mormor så han blir lika glad varje gång jag säger till han att vi ska åka till mamma. Vi var ute och gick i 3 timmar "Klittan" var också med. HAHA! Mycke prat om gammla minnen, men det gillar vi. Snippan passa 3 pojkar så Melwin blev helt till sig när vi gick till Snippan och han fick leka med dom. Senare på kvällen så lämna jag Melwin hos mamma och Jag, Klittan och Snippan gick för att kolla på innebandy, mycket trevligt.

Klittan: SKA JAG TA EN BILD PÅ FÖRLORARNA?
Så står dom typ 2 meter i från henne. HAHAHAHHA!!!

Vi gick till Max för att vi skulle hänga där som alla andra fjortisar. Men fy fan vad roligt vi hade det. Jag skratta så mycket så jag fick chippa efter luft och börja gråta. Helt jävla sjukt. Klittan hade snippans systemkamera runt halsen och sa att hon var från Ystadsallehanda. Vi satt på värmebänken på gågatan så kommer det ett gäng med 15 killar, vi skratta som fan. Dom börja prata med oss, och sen gick dom. Men dom tyckte nog att vi var så roliga så dom kom tillbaka. Det känndes som en gruppvåldtäkt mitt i allt.

En av killarna fråga: VAD RÖKAR NI?
Klittan: BRAJ
Jag: PALLMALL

Dom fråga om dom fick vara med i vårt gäng! Haha...
Men vi sa att dom var för unga, antingen skulle man vara en MILF eller var störd för att vara med! Haha...
Vi skratta typ i 5 timmar i fredags, jag hade så ont i flabben när jag kom hem till mamma och skulle sova. Herregud!

GITTAN, KLITTAN OCH SNIPPAN ÄGER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0