Jag drömde om bengt!

Kom nyss på min dröm som jag hade i natt.

Vilken röra det va.. Börja med att Jag och Niklas kom hem, då hade vi ett nytt hus på tomten som hans pappa hade fixat. Sen var min pappa där och en jävla massa andra människor. Här var fullt med folk, fulla som svin var alla. Men iaf BENGT var också här, min älskade BENGT! Iår är det 3 år sen han gick bort och det är inte första gången jag drömmer om han. Jag minns att han sa:

- Min kära lilla dotter!

När vi var i Thailand så sa han hela tiden att jag var hans dotter, fast det har han gjort i alla år.

Det var en konstig dröm, som sagt det var jätte mycket folk här, och jag är jätte rädd om mina blommer tror ni inte att det var en massa IDIOTER som skulle trampa ner dom. Men jag kasta ut dom. Haha... Vilka drömmar man kan ha! Haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem Bengt var,en snäll människa,förstår att du var hans dotter,han hade väl bara pojkar själv,tror att jag minns att han längtade efter en flicka.exet fick väl en tös med en annan när de hade skilt sig?

2011-01-11 @ 11:22:39
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nädå Bengt hade en flicka med, hon är några år äldre än mig. Hon och jag hade många roliga studer tillsammans...

2011-01-11 @ 12:37:41
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0