Det är mitt fel, ingen annans!

Ja så är det. Det är mitt fel att jag lever som jag gör idag. Fast ändå kan jag tycka lite att det är skolans fel som inte lyssna på mamma när hon sa att hon misstänkte att jag hade dyselexi. Men det går inte att göra något åt nu. Fick en uppgift till idag att jag skulle skriva ner varför jag har den som jag har det idag, och att jag skulle vara ärlig mott mig själv. Mycket har med att göra att jag VET att fast jag inte jobbar överlever jag, N jobbar. Jag är lat därför händer det inget, jag har ingen självdiciplin därför har jag inget körkort. Men detta ska vi ändra på!

  • Ta mer ansvar
  • Tänka på vad konsekvenserna kan bli
  • Mer självdiceplin
  • Utnyttja min tid
  • Få ner engergi (äta rätt, röra mig mer)
Det är mitt liv, det är bara jag som kan ändra på det.
Och händer det inget så är det mitt fel, INGEN annans.

(missa inte tidigare inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAVO,jag är helt säker på att du fixar det Lee,du är så ung o redan så klok o intresserad av att förändra ditt liv,min insikt kom mycket senare i livet,så jävla lätt att komma in i en ond cirkel,där man som du säger bara sitter på röven o tycker att allt är jobbigt,o tänker imorgon skall jag göra det o det,men nästa dag känns det lika jävligt,o sedan plötsligt hopar ALLT sig o då är det nästan omöjligt att reda upp..så som du sa självdisiplin är A o O...

bELÖNINGEN ÄR EN OTROLIGT SKÖN KÄNSLA.

KRAM DU HÄRLIGA TJEJ

2011-01-11 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0