Den 26 januari ska vara en trevlig dag. De...

mms_img15229 (MMS)

Den 26 januari ska vara en trevlig dag. Dels är det Niklas födelsedag, och vi skulle haft 6 års förlovning idag. Men för sex år sen den 25 januari följde jag niklas till tåget i Ystad. Precis över kl 00 blir jag överfallen vid tingshuset. Det satt en man på en bänk där, tänkte inte mycket mer på det, sen hör jag steg bakom mig, och att det är någon som tar tag i mig och säger, kom nu lilla flicka och drog i mig. Men som tur var hade jag frida med mig min hund. Hon var lös så svinet såg nog inte henne. Jag skrek när gubben tog tag i mig och frida kom då och bet han i benet. Vi sprang hem för livet. Ringde polisen dom var snabbt på plats och tog dna prov i munnen och sen åkte jag med i polisbilen och se om vi såg han, men det gjorde vi inte. Kan säga som så att han var inte svensk...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch vilka människor där finns!! Tur du hade hunden med dig...

2011-01-26 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0