Ballonger i massor!

Melwin blev 2 år i Lördag, jävlar vad han fick paket.

I fredags fixade jag och Niklas med en massa ballonger tror jag blåste upp 100 st. Vi hängde en massa ute i träder och här inne med. Vi skulle ju gå in med paketen på morgonen till Melwin men riktigt så blev det inte. Jag vakna av att jag hör Melwin sitter där nere och pratar med katten, han hade ju redan sett alla ballonger då. När han fick öppna paketen blev han jätte glad. Det blev lite duplo, en gittar, målarfärg sen minns jag inte det andra.

Gästerna kom kl 18. Åhhh herregud vad han fick paket, helt sjukt minst 20 st. Han fick en jätte söt väska av Annelie med ett tåg på, han gillar den jätte mycket. Ett par röda byxor av Sara ASS COOLA!!! En radio styrd traktor, massa tågbanor, trakrotbok och en massa annat.

Han blev så glad för alla sina nya saker! Tack än en gång för alla fina saker...

Bilder har jag inga, men Annelie har. Min kamera är ju på service...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör nu slut med Niklas istället för att börja om med denna cirkusen som du höll på med för någon månad sedan! Snacka ansikte mot ansikte istället för att skriva ut allt på internet! Ni hade båda mått mycket bättre om ni hade gått ifrån varandra o träffat andra, ni kan ändå vara vänner men ihop ska ni inte vara! Fast vi sa ju allihopa att du bara skulle klaga lite sen bli tillsammans med honom igen så vi hade ju rätt fastän du insistera på att du skulle flytta! Melwin mår ju säkert jättebra av att ni bråkar hela tiden! Väx upp och ta lite ansvar

2011-02-01 @ 11:53:55
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Bråkar???

2011-02-01 @ 16:08:58
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ni bråkar! eller du kallar inte det bråk som ni höll på och skrev på niklas sida på facebook!?

2011-02-02 @ 17:25:56
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

När då???

2011-02-03 @ 00:45:42
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte så längesedan ni skrev det

2011-02-03 @ 08:30:20
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

Nä jag bråka inte, det var niklas som hade en långtradare på tvären... Svartsjuk på datan...

2011-02-03 @ 10:08:45
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0