Äntligen är lite klart iaf!

Ojoj det börjar hända lite saker, har sparkat gubben i röven. Haha...
En runda till tippen, han har städat källaren iaf lagt det snyggt + i kanten!

Idag satte han sig vid symaskinen och fixa!!!



Det finns nog en kvinna i Niklas kropp :P



Tycker det är ganska så lagom med saker nu!
Våran digitala fotoram vi fick av Andreas :D



Massa fina bilder på Melwin!



Vicky hyllan, dom fina ljustackarna har Linda gjort till mig, SUPER FINA!



Det kan vara ganska så tråkigt att gå i trappan, så nu kan man kolla på bilder.
En bild för varje steg i lagom höjd!



HÄR ÄR TYGET, VAD TYCKER NI???
Jag ville ha massa färg och detta gillade både jag och Niklas!



Närbild!

Hallen där uppe kommer i morgon...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen.

Så fint ni har gjort i huset,jätte fina bilder.Alltid skoj att förnya lite.

Hade varit skoj att ses med barnen och bara snacka lite,hinns ju aldrig med nu för tiden :( jag jobbar lite mindre nu 3 veckor framåt,sen går jag upp i tid igen,kanske kunde klämt in en dag jag slutar någotsånär tidigt?

Ha det bäst.kram Sanna

2011-01-18 @ 17:12:13
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ja det börjar bli bra nu! Hehe..



Ja vi måste ses en dag... Går nog att klämma i en dag.. Vi kan ju gå ner en sväng till stallet och kolla på hästarna!

2011-01-18 @ 19:35:42
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0