Alltid samma vissa!

I morgon när kl ringer kommer jag att tänka, i kväll ska jag lägga mig tidigare. Så tänker jag varje morgon, men blir det så? NÄ! Har sitter jag kl är snart 01, Skulle sovit för läääääääääääääänge sen. Jag piggnar alltid till dig 21 på kvällen, sen har jag svårt för att sova. Och jag kommer på 100 saker jag ska göra innan jag ska lägga mig. Nä jag måste ändra på det med, funkar inte att vara seg som en sengångare på morgonen. Nä nu får det bli kudden!



Tänkaren själv!



Det går inte som han vill! Hehe

Kommentarer
Postat av: Ailomarit

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2012-08-24 @ 17:28:34
URL: http://ailomarit.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0