Andas Andas Andas Andas!

Det är precis vad jag behöver, innan jag får ett anfall... För det är INTE långt borta känner jag!

Jag är alltid lika glad när jag vaknar på morgonen så om jag bara har sovit 2 timmar eller 7, alltid lika pigg. Det är ju JÄVLIGT synd att säga att alla i detta huset är det. Fattar inte hur man kan vara så sur när man vaknar, ska fan vara GLAD för att man vaknar. Nä men då börjar vi gnälla över allt direkt. Att man bara orkar, SUCK! Och sen var den dagen förstörd. Ska det vara så jävla svårt att bara vara glad när man vaknar och kan man inte det kan man fan hålla FLABBEN!

Men när jag kom till Ystad blev det bra igen, människorna som jag går med där är helt underbara. Vi har jätte kul tsm. Och våran lärare är den bästa jag har haft. Hade en skillt samtal idag, kom fram till att om 2 månade ska mitt körkort vara klart, så nu gäller det att ligga i! Här kan man inte ligga på latsidan, sen får jag hoppas på att jag kommer in så jag kan ta mitt lastbils kort med. Sen har jag tänkt att jag ska lära upp mina betyg dom jag behöver för att söka in på Polishögskolan, men det får vi se när det blir. Melwin får bli lite större först.


Kommentarer
Postat av: Natta

Du kan fan inte bli polis med den bakgrunden du har!

2011-02-10 @ 11:55:03
Postat av: Lee - Melwins mamma!

What? Nähä och varför skulle jag inte kunna bli det då? Ge mig en jävlig bra förklaring!



Och vad menar du med bakgrunden?? Hmm...

LÅT HÖRA!

2011-02-10 @ 12:00:20
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Natta

För det fösta ska man inte vara psykiskt instabil, du ska klara dig igenom ett psykologtest också.

Och har man suttit på behandlingshem är man väl inte rätt person att bli polis.

Du och din syster hotar om polisanmälningar hit och dit, tänkt själv efter är du rätt person att bli polis?

När du säker ska du också ha arbetslivserfarenhet, och den är nästan lika med noll nu. Jag har lika mycket erfarenhet som du när jag var 15 år.



I alla fall, lycka till!

2011-02-11 @ 16:00:57
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Psykiskt instabil? Kan du förklara det lite bättre?

Vet du var andledningarna till är varför jag har bott på behandlingshem är då? Jag hotar INGEN om någon polisanmälning, jag är liter mer vuxen änså! Och nästan lika med noll? Och det vet du något om? Så du tror inte att jag har jobbat eller?



Och att söka in till PHS är kanske om 8 år, när Melwin är 10 år och stor nog till att klara det mesta själv, sätter mig inte i skolan när jag har en liten unge!



2011-02-12 @ 11:52:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0