Sitter och ugglar hos mamma!

Melwin och jag är hos mamma, vi har det riktigt mysigt!
Igår va vi på lekplatsen med Sally och Hemi, fick känna på Sallys mage, herregud! Jag tror hon har svalt en fotboll, magen är så rund så! Nu är det bara 3 veckor kvar tills det är dags för lilla bebisen att komma ut, LÄNGTAR! Få hålla en bebis igen, det är längesen nu!

Igår va vi nere i hamnen så Melwin fick kolla på alla båtarna den är toppen tycker han, och så var där en massa lastbilar och traktorer. Som lämnad säd, försökte för klara för han vad dom lämna. Han fatta så mycket som att det va tröskan som tog upp det och att man lämna det där sen.

Idag har vi varit på lekplatsen och lekt, trött som fan är jag. Men men, får lägga mig i tid ikväll. På vägen tillbaka till mamma så satt Melwin i brandbilarna och titta. Skoja inte om att där var en massa snygg barndmän och Poliser, mycket gilla på det!

Ikväll blir det mys med min Tant och i morgon är det bara 2 veckor kvar till bröllopet! HERREGUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0