Sommar minnen!

Eftersom jag har bloggat dåligt i sommar, får jag göra lite tillbaka blikar på vad vi har hittat på med!


När det är sommar så måste man så klart dricka, dricka mycket det är ju så varmt! Hahaha...
Iaf så bestämde vi att vi skulle festa till det lite, det blev fest hos Jenni och Piddår. Vi var en massa, men fy så roligt vi hade det. Spela ett jätte roligt spel, det får vi allt göra om snart igen tycker jag! Sen blev det utgång och det fick bli Lite mer!



Gruppbild!



Jenni när vi spelar spelat som jag har glömt vad det heter!



Skulle härma en, ja vad va det nu... Tiger, men det fatta inte Niklas fast jag gjorde dom han alltid gör till Melwin!



Gulligt!



Blivande Herr och Fru Hansen!



Alltid lika vacker ;)



E ni nördar?



Hmm... HAHAHAHAHAHA!!!!



Snyggt!



Undra om det blev för starkt ljus?



<3



Sara spelar luftgittar :)



Det ville piddår med!



Vad fan håller dom två på med?



Så fort Niklas får fylle i kroppen kommer hans gay sida smygandes!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0