Vuxen dagis!

Ja det kan man verkligen kalla det, vi har fått en ny "lärare" på kursen jag går på via AMS. Asså hon är så tråkigt när hon står och pratar så jag nästan somnar. Uppgifterna vi får är typ som att vi går på dagis. I tisdags skulle vi ta reda på hur man hittar utbildnigar och hur man söker så skulle vi skriva upp det för att sen ha det om vi ska söka något. Men seriöst, pappret åkte i soptunnan när jag kom ut. Det är fan bara till att Googla, hur svårt kan det vara.

Nä jag saknar vår andra lärare Niklas, han är fan grym. Han är så intreesant att lyssna på, han säger så kloka saker. Men nu har han en annan grupp så jag får nöja oss med henne...

SUCK MASSOR AV SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0