RRIS

I söndags när jag var på framsidan kommer det en bil och jag ser Sara! Såå glad jag blev, ut ur bilen kommer Annelie, Sara och Jenni. Jag blev jätte glad att dom bara dök upp så där utan att säga något. Sååå kul. Niklas skulle ändå köra och jobba! Det blev en söndag med MYCKET skratt!

Vi kolla på BB live och måla naglarna, när jag sitter där i godan ro kommer det fan en MUS rätt över golvet. ÖRRRRRRRRRRRRRK! Jag hatar möss... Jenni upp snabbt med fötterna, Annelie och jag hoppa upp på var sin stol och blev typ rädda. Sara fick rycka in och vara hjälten, för musen sprang under glasskåpet, men vi var inte säkra, Sara drog ut skåpet för att kolla, men där var ingen sen när hon tog en av Melwins leksaker och tryckte in den då kom den jävla musen fram och snabbt ut i köket under kylen, och nu vet jag inte vart den är!

När vi sitter i soffan hör man Sara:

-RRIS
Vad är det?

- Ja RÖVENS RÄTT I SAMHÄLLET

Jag skratta så mycket så att jag fick inte luft, ill röd i huvudet och chippa efter luft. Fy fan vad jag skratta! Hahahaha...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0