Påskafton utan ägg!

Vi grilla istället, mmm gott var det med! MUMS ;)

Vi var hos Annelie och Tåby, moppo var också med. Vi grilla och åt gott.
Jag var sugen att dra till Valla och så blev det med.. Vi hämta upp Elina, Camilla och Jenny i Tomelilla. Hem snabbt och byta om dricka lite, tur att jag hade mintu hemma men det blev nog lite för mycket av det goda. Hahaha... När kl var 01 skicka jag till Niklas jag kommer snart hem, men jag var inte hemma förän kl halv fyra. Men svin kul hade jag och det är huvudsaken!



Party pinglorna!



Hahahahahahaha!!!!!!



Varför gjorde jag inte som Camilla ocg hade sköna skor på mig???

Kommentarer
Postat av: Mulla

Haha fan vad vi ägde :p och det får vi snart göra om :) <3

2011-04-26 @ 22:30:03
Postat av: Lee - Melwins mamma

Hahahaha!!!! Lätt att vi gjorde, precis som vanligt :P <3

2011-04-27 @ 09:36:58
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: mulla :P

de ser ut som ja har tandställning haha :D

2011-04-29 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0