Den var sten död, riktigt jävla död!

Vi skulle köra till Stenshuvud igår, jag gick ut för att starat bilen. Klik, klik, klik sa det. Happ, den ville inte som jag ville. Svin sur blev jag, jävla bajs bil. Niklas drog i väg för att han skulle fixa ett nytt batteri utan att testa att kabbla igång den. Något batteri hitta han inte för att det är ett stort batteri som ska vara i den och det måste man beställa. Är det inte specielle tändstift så är det speciellt batteri. Sa till han för fan köp en helt jävla vanlig bil! GRRRRRR!

Tur att man har en snäll svärmor, vi fick låna hennes bil så det blev en tur till Stenshuvude ändå :D
Vilket härligt väder det var, solen värmde på riktigt bra! Riktigt skönt...

Så klart hade jag min kamera med mig :)



Han står och pekar på vattnet...



Min söta lille unge!!!



Kolla in stilen!



Min älskade



Denna sten fick jag av Niklas...



Tuffingen!



<3



Niklas och Melwin kastar sten i vattnet, men Melwin råkade träffa mitt knä. Fy i helvet vad det gjorde ont... Helt blå om knäet nu... AJAJ!!



Pluffs!



Tänker inte skiva vad Niklas sa till han att göra... Ni kan kanske lista ut det själv...



Jag fick bild på det, här kommer sten som träffa mitt knä. Jävla unge, fan vad det gjord ont!



Ett hjärta!



Naw, vad fina vi är!



Undra hur många stenar han kassta i vattnet!



Vilken snygging!



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0