Dags att bli lite ordning och reda!

Det händer en massa saker just nu...

Har sökt en del jobb, man att få ett svar verkar svårt. Får väl ta att ringa dom.
Men jag har en annan sak på gång, som känns som att det kommer att gå vägen. Tänk dig, ingen CHEF, inga bestämda arbetstider, kan jobba hemifrån! Tänk så skönt, att inte behöva ha någon som bestämmer över dig! Det kanske blir verkligt för mig. Det hade varit toppen tanken på hur Niklas jobbar, inget jag hade behöft tänka på. Nä jag hoppas verkligen att detta går vägen! För gör det de så kommer jag att köpa häst, så om Niklas vill eller ej.. :)



Som vanligt så tar vi oss en tripp till Ystad en gång i veckan. Mamma blir så glad när vi kommer och Melwin älskar att vara hos mormor. Jag får inte gör något med han, det är mamma som ska göra allt. Momo är det ända man hör i från han! Och han kallar mig för GIII han kan inte säga Lee, såå gulligt..



2 som trivs!

Min kära vän, ja för det är hon! Namnet hon bär är SAURA! Hon är för go den dära tösen. Ett stort och varmt hjärta har hon med!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0